Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Հայաստանում մեկնարկել է թեյախմության 4-րդ արարողությունը

Հայաստանում մեկնարկել է թեյախմության 4-րդ արարողությունը
02.03.2013 | 14:08

Երևանում անցկացվում են Ճապոնիայի մշակույթի օրեր, որի շրջանակում կազմակերպվում է ճապոնական թեյախմության արարողություն, Իկեբանական արվեստի ցուցադրություն, Սումի-է գեղանկարչության վարպետության դասընթաց:

Մասնակցել կարող են բոլոր ցանկացողները: Վարպետության դասընթացների համար մասնակիցները նախօրոք գրանցվել են, մյուսները կարող են ներկա գտնվել որպես դիտորդ:
Ճապոնիայի մշակույթի օրերի բացման արարողությունը տեղի է ունեցել նկարիչների միությունում: Միջոցառումը նախաձեռնել է Ճապոնիայի դեսպանատունը` Հայ-Ճապոնական «Հիկարի» գիտակրթամշակությաին կենտրոնի հետ համատեղ:
Իկեբանան ծաղկեփունջ կազմելու արվեստ է, որի հայրենիքը համարվում է Ճապոնիան: Իսկ Սումի-է-ն գեղանկարչության տեսակ է, որն արվում է ջրով և տուշով: Ճապոնիայում այս արվեստը ծագել է 13-րդ դարի կեսին:
Հնուց ի վեր թեյախմության արարողությունը ( տյանոյուն) եղել է ճապոնացի փիլիսոփաների ու արվեստագետների հանդիպումների անփոփոխ «բաղկացուցիչը», որի ժամանակ ասվել են իմաստուն ճառեր, ընթերցվել են բանաստեղծություններ, քննարկվել արվեստի ստեղծագործություններ: Ընդ որում, ամեն դեպքի համար հատուկ ընտրվել են ծաղկեփնջեր և թեյը թրմելու հատուկ աման: Հետզհետե ծիսակարգն ընդգրկել է հասարակության տարբեր խավերին: Թեյը Ճապոնիա է բերվել 1191-ին, ոմն բուդդայական վանականի կողմից: Սկզբնական շրջանում ըմպելիքն օգտագործվում է բացառապես կրոնածիսական արարողության ժամանակ: 16-17 դդ այն տարածվել է ճապոնական արիստոկրատիայի, սամուրայների շրջանում: Տյանոյուն որպես արվեստ դարձել է առօրյա հոգսերից ազատվելու յուրօրինակ եղանակ:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2402

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ